.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارقه امید در آموزشیاران از سخنان رهبری

مدیر کل نهضت سواد آموزی مازندران گفت:آموزشیاران نهضت سواد آموزی کشور با شنیدن سخنان رهبری و پشتیبانی ایشان از آموزشیاران با قوت قلب به کار خود ادامه داده و دیگر هیچ گونه دغدغه خاطری نخواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نهضت سواد آموزی استان مازندران، موسی امینی افزود:اگر آموزشیاران و سخت کوشان عرصه فرهنگی دغدغه شغل داشته باشند در کار خود موفق نخواهند بود.
وی با اشاره به اینکه احساس امنیت شغلی آموزشیاران باید مسئله اصلی و اول مسئولین نهضت قرار گیرد خاطر نشان کرد:سخنان رهبری در پاسخ به نماینده ولی فقیه در نهضت سواد آموزی، فرموده اند: برای حل مشکل فعلی نهضت در زمینه استخدامی آموزشیاران واجد شرایط ،وزارت آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی به تفاهم برسند و دولت و مجلس به حل این مشکل کمک کنند.
امینی با بیان اینکه بعد از این موضوع و بعد از تصویب مجلس اقدامات اولیه انجام شد که این کار بالاترین پشتوانه بوده است اظهار داشت:آموزشیاران هیچ گونه دغدغه خاطری را در آینده نخواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه مرحله دوم این کارها وجه قانونی استخدام آموزشیاران بوده است اظهار داشت:بر اساس تعیین تکلیفی که مجلس شورای اسلامی برای جذب آموزشیاران واجد شرایط با سهمیه 7 هزار نفر مربوط به مواد 14 و 15 تعیین تکلیف استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی و تحقق آن از سوی آموزش و پرورش مشخص کرده، جذب و استخدام کلیه آموزشیاران ورودی های 82 و بعضا 83 در دست اقدام است.
امینی با بیان اینکه مسئله بعدی تعیین تکلیف بقیه آموزشیاران بوده است تصریح کرد:با پیگیری های کمیسیون مربوطه مجلس و پیگیری طرح یک فوریتی و دو فوریتی ،نشان از پیگیری وضعیت آموزشیاران در پی رهنمودهای رهبری دارد.
امینی افزود:آموزشیاران تا زمانی که در نهضت به فعالیت های عادی خود مشغول هستند یقینا از حوزه پشتیبانی نهاد برخوردار خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد:پس از پایان بی سوادی و تصمیم در مورد چگونگی ادامه فعالیت های نهضت بعد از 5 سال ، قوانینی متوجه شاخص نیروی انسانی در این بخش صادر خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 مرداد 1390
با سلام
آخه شما رو به خدا دست بردارید چه امیدی .جانم به فدای رهبر اما با این دسته گلی که جناب آقای حاج بابایی به آب دادند مگر راه امیدی هم مانده. ازیک طرف میفرمایند مازاد نیرو از طرف دیگر ما آموزشیاران بلاتکلیف از طرف دیگر میروند و 40000 نیرو بدون هیچ سابقه تدریسی با همان مدرک تحصیلی ما استخدام میکنند .حالا که نوبت به ما میرسد مازاد نیرو دارند (پس چرا آن 40000 نیرو را گرفتند؟؟؟)و ماسواد نداریم(مگر این 40000 نیرو مدرکی بالاتر از لیسانس و فوق لیسانس دارن؟؟؟) مگرخدا کمکی به کنند
آموزشیاری از شهرستان تویسرکان/همدان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.